Ako reklamovať tovar?

Ak sa vám tovar zakúpený u nás v našom e-shope www.carpmaster.sk pokazí bežným používaním, neváhajte a reklamujte ho, kým je v záruke.

Reklamácia online

  1. Vypíšte online reklamačný formulár
  2. Vytlačte reklamačný list, ktorý Vám bude doručený na Vašu e-mailovú adresu
  3. Tovar zbavte prípadných nečistôt
  4. Reklamovaný tovar dobre zabaľte a priložte do balíka vytlačený reklamačný list spolu s kópiou dokladu o nákupe tovaru
  5. Pošlite reklamovaný tovar poštou alebo kuriérom. (Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.)
  6. Tovar na reklamáciu zasielajte na adresu: ROLL SERVIS s.r.o., Štúrova 1186/14, 900 27 Bernolákovo

Reklamácia poštou alebo kuriérom

  1. Tovar zbavte prípadných nečistôt
  2. Reklamovaný tovar dobre zabaľte a priložte do balíka vytlačený sprievodný list s popisom a kópiou dokladu o nákupe tovaru
  3. Pošlite reklamovaný tovar poštou alebo kuriérom (Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.)
  4. Tovar na reklamáciu zasielajte na adresu: ROLL SERVIS s.r.o., Štúrova 1186/14, 900 27 Bernolákovo

Reklamácia osobne na výdajnom mieste

  1. Kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 0905446792 na dohodnutie termínu doručenia reklamácie
  2. Tovar zbavte prípadných nečistôt
  3. Na dohodnutý termín príďte presne alebo v prípade meškania, nás vopred nás informujte. 
  4. Pri preberaní tovaru Vám vypíšeme reklamačný protokol 

O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.